Witamy na Ratownicy112
Administrator
W wątku tym przestawiamy sprzęt który jest najczęściej kupowany. Został on podzielony na wozy, przyczepy oraz pozostały sprzęt ratowniczy. Spis nie obejmuje wszystkich pojazdów i każde sprzętu(nie obejmuje starszych wozów).
Pojazdy ratownicze:
Straż Pożarna:
GBA 2,1/16 Star/Man 1466 --> 190 tyś.
GBA 2/20 Star/Man 14.225 --> 195 tyś.
GBA 2,5/16 Star/Man 12.185 --> 195 tyś.
GBA 1,3/25 Star/Man 18.185 --> 195 tyś.
GBA 2,5/16 Man TGL. 12.240 --> 235 tyś.
GBA 2,5/24 Man TGM. 13.280 --> 205 tyś.
GBA 2,5/16 Man TGM. 13.290 --> 210 tyś.
GBA 2/24 Man LE 14.200 --> 200 tyś.
GBA 2/24 Man LE 14.280 --> 215 tyś.
GBA 2,5/30 Renault Midlum --> 210 tyś.
GBA 2,5/24 Renault Midlum --> 210 tyś.
GBA 2,5/24 Mercedes-Benz Atego --> 230 tyś.
GBA 2,5/16 Mercedes-Benz Atego -->210 tyś.
GBA 2,5/20 Mercedes-Benz Atego --> 230 tyś.
GBA 3/16 Mercedes-Benz Atego --> 230 tyś.
GBA 2/24 Mercedes Unimog --> 280 tyś.
GBA 2,5/25 Mercedes Unimog --> 280 tyś.
GBA 2/30 Volvo FL 614 --> 210 tyś.
GBA 2,5/16 Volvo FL 240 --> 210 tyś.
GBA 1,6/16 Iveco EuroFire --> 210 tyś.
GBA 2,5/16 Iveco Eurocargo --> 240 tyś.
GCBA 5/40 Mercedes Axor --> 300 tyś.
GCBA 8,4/50 Mercedes- Benz Actros --> 340 tyś.
GCBA 9/60 Mercedes-Benz Actros 3341 --> 360 tyś.
GCBA 5/32 Mercedes-Benz Atego --> 300 tyś.
GCBA 4/34 Mercedes-Benz Atego --> 300 tyś.
GCBA 5/35 Scania R480 --> 300 tyś.
GCBA 12/60 Scania R480 --> 300 tyś.
GCBA 4/32 Volvo FL240 --> 200 tyś.
GCBA 5/32 Renault Premium --> 210 tyś.
GCBA 8/50 Renault Kerax --> 290 tyś.
GCBA 10+4/60 Renault Kerax --> 330 tyś.
GCBA 4/32 Renault Kerax 4x4 --> 280 tyś.
GCBA 5/32 Renault Kerax 4x2 --> 270 tyś.
GCBA 5/48 Renault Kerax (6x6) --> 290 tyś.
GCBA 5/32 Man LE 18.280 --> 220 tyś.
GCBA 4/24 Star/Man 15.227 --> 250 tyś.
GCBA 5/32 Man TGM 18.330 --> 250 tyś.
GCBA 5/34 MAN TGM 18.280 --> 250 tyś.
GCBA 9,5/60 Man TGA 26.430 --> 290 tyś.
GCBA 13/65 Man TGA 33.430 --> 340 tyś.
GCBA 8+4/48 Man FE.412A --> 340 tyś.
GCBA 13/65 Man TGA/TGS 33.440 -->340 tyś.
GCBA 5/34 Man 18.280 LE --> 280 tyś.
GCBA 5/32 Scania P 380 --> 280 tyś.
GCBA 4/32 Scania P380 DB --> 280 tyś.
GCBA 8/48 Scania P 124 CB --> 300 tyś.
GCBA 8/55 Scania P380 --> 315 tyś.
GCBA 9/58 Scania R480 --> 330 tyś.
GCBAPr 5/32+250 Scania P360 --> 230 tyś.
GCBAPr 6/48/1000 Scania P124 --> 320 tyś.
GCBA 8/42 Iveco EuroTrakker --> 330 tyś.
GCBA 8/48 Volvo FM12 --> 330 tyś.
SLRt Ford Transit --> 160 tyś.
SLRtBA 1/2,5 Renault Mascott --> 190 tyś.
SLRtBA 1,5/8 Mitsubishi Canter --> 170 tyś.
SLRt VW T5 --> 140 tyś.
SLRt Mercedes Benz 812D Vario --> 110 tyś.
SLRtBA 1/6 Iveco Turbo Daily --> 220 tyś.
SLRt Lublin III --> 110 tyś.
SLRt Fiat Ducato -->180 tyś.
SLRt Mercedes-Benz Sprinter --> 200 tyś.
SRT Mercedes-Benz Unimog --> 450 tyś.
SRt Renault Premium HD 260.13 --> 400tyś.
SCRt Man 18.284 --> 350 tyś.
SCRt Iveco EuroCargo --> 250 tyś. .
SCRt Renault Kerax --> 420 tyś.
SCRt Volvo FM 12 --> 420 tyś.
SCRt Volvo FM7 4X4 --> 450 tyś.
SCRt Scania R420 -->450 tyś.
SCRd Renault Kerax --> 400 tyś.
SCRd Scania G480 EHZ --> 450 tyś.
SCRd Renault CBH 385/Jige-Lohr --> 400 tyś.
SCRd Man TGA 41.480 --> 400 tyś.
SLRd Iveco Turbo Daily 65C15 -->180 tyś.
SLRd Mitsubishi Canter -->170 tyś.
SLRd Mercedes-Benz Unimog -->200 tys.
SLRchem Mercedes Sprinter --> 220 tyś.
SLRchem Renault Mascott --> 220 tyś.
SLRchem Iveco Turbo Daily --> 220 tyś.
SLRchem Mercedes Vario --> 190 tyś.
SRchem Man LE 14.280 -->190 tyś.
SCRchem Man 12.282 --> 210 tyś.
SCRchem Man 18.285 -->210 tyś.
SCRchem Man TGM 15.240 -->230 tyś.
SCRchem Scania --> 220 tyś.
SCRchem Renault Kerax --> 280 tyś.
SCRchem Renault Premium --> 280 tyś.
SRchem Renault Midlum (NBC) --> 490 tyś.
SCRchem Mercedes-Benz Atego. --> 320 tyś.
SCKn Volvo FM410 --> 390 tyś.
SCKn Volvo FM44D(4osiowy) --> 400 tyś.
SCKn Renault Kerax 420 --> 390 tyś.
SCKn Renault Premium --> 390 tyś.
SCKn Mercedes Actros --> 400 tyś.
SCKn Man TGM 35.480 --> 390 tyś.
SH-37 Mercedes Econic --> 350 tyś.
SH-21 Volvo FL6 --> 275 tyś.
SH-24 Volvo FL6 --> 290 tyś.
SH-25 Man TGM 12,240 --> 290 tyś.
SH-32 Volvo FL280 --> 300 tyś.
SH-42 Volvo FM9 --> 340 tyś.
SH-44 Renault Premium --> 350 tyś.
Pojazdy o większym wysięgu roboczym są dostępne pod indywidualne zamówienie.
SD-30 Iveco Magirus --> 280 tyś.
SD-37 Iveco Magirus --> 300 tyś
Pojazdy o innym wysięgu roboczym są dostępne pod indywidualne zamówienie.
SLOp Nissan Terrano --> 130 tyś.
SLOp Toyota Hilux --> 130 tyś.
SLOp Fiat Albea --> 100 tyś.
SLOp Nissan Patrol --> 130 tyś.
SLOp Suzuki Grand Vitara --> 130 tyś.
SLOp VW Bora --> 100 tyś.
SLOp Opel Astra II --> 100 tyś.
SLOp Opel Frontera --> 130 tyś.
SLOp Ford Focus --> 100 tyś.
SLOp Polonez --> 50 tyś.
SLOp Mercedes Benz 290 --> 100 tyś.
SLOp Skoda Octavia Kombi --> 110 tyś.
SLOp Kia Sportage --> 140 tyś.
SLOp Nissan Qashqai -->150 tyś.
SLOp Renault Kangoo --> 110 tyś.
SLOp VW Caddy --> 110 tyś.
SLOp Nissan Pick-up --> 130 tyś.
SLOp Tarpan Honker -->100 tyś.
SLOp Fiat Sedici -->130 tyś.
SLOP Ford Ranger --> 130 tyś.
SLOp Fiat Panda --> 100 tyś.
SLOp Nissan X-Trail -->130 tyś.
SLOp VW Golf --> 100 tyś.
SLOp VW Vento --> 100 tyś.
SLOp Nissan Pathfinder --> 130 tyś.
SLOp Nissan Navara -->130 tyś.
SLOp Land Rover Federal -->130 tyś.
SLOp Land Rover Defender -->110 tyś.
SLOp VW Passat -->100 tyś.
SLOp Land Rover Discovery --> 140 tyś.
SLOp Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI 4x4 -->130 tyś.
SLOp Daewoo Lanos --> 100 tyś.
SLOp Toyota RAV4 --> 130 tyś.
SKw Renault Midlum -->350 tyś.
SKw Mercedes Benz Atego 1218 -->320 tyś.
SKw Mercedes Benz Atego 1529 -->300 tyś.
SKw MAN TGM 18.280 -->310 tyś.
SKw Star 1466 --> 320 tyś.
SKw Star 10.157 --> 290 tyś.
SLRr VW T5 --> 120 tyś.
SLRr Ford Transit --> 120 tyś.
SLRr Iveco Dialy --> 120 tyś.
SLRr Toyota Hilux --> 120 tyś.
SLRr Peugot Partner --> 120 tyś.
SLRr Renault Trafic --> 100 tyś.
SLRr Ford Tourneo --> 120 tyś.
SLRr Fiat Ducato --> 110 tyś.
SLRr Land Rover --> 100 tyś.
SLRr Nissan Pick-up --> 120 tyś.
SLRr Ford Ranger --> 120 tyś.
SLRr Land Rover Defender --> 120 tyś.
SLRr Mitsubishi L200 --> 120tyś.
SLRr Land Rover Discovery --> 130 tyś.
SDiŁ Mercedes-Benz 407D -->290 tyś.
SDiŁ Fiat Ducato -->220 tyś.
SDiŁ Iveco Daily 65C15/AutoSHL -->300 tyś.
SDiŁ Land Rover Defender 110 -->180 tyś.
SDiŁ Mercedes Benz 309/Bachert -->200 tyś.
SDiŁ Mercedes Benz Sprinter 515 CDI/PS Szczęśniak -->300 tyś.
SDiŁ MAN LE 220C/ISS Wawrzaszek -->350 tyś.
SW 2500 Renault Midlum --> 250 tyś.
SW 3000 MERCEDES-BENZ ATEGO 1329 AF --> 300 tyś.
SPgaz VW T5 --> 120 tyś.
SPgaz Ford Transit --> 160 tyś.
SPgaz Lublin -->100 tyś.
SPgaz Mercedes Sprinter --> 180 tyś.
SPgaz Renault Midlum --> 200 tyś.
SLRw Mercedes Sprinter --> 180 tyś.
SLRw Nissan Navara + ponton --> 150 tyś
SLRw VW T5 + ponton --> 130 tyś.
SLRw Renault Master + ponton --> 180 tyś.
SLRw Iveco Turbo Daily + ponton -->170 tyś.
SRw Man LE 14.280 + ponton --> 230 tyś.
SRw Renault Midlum --> 230 tyś.
SRw Mercedes Atego --> 250 tyś.
SRp Mercedes Benz Atego 1328 --> 210 tyś.
SRp Land Rover Defender 110 --> 110 tyś.
SRp Volkswagen Crafter --> 130 tyś.
SRp Volkswagen T5 --> 120 tyś.
SRwys Mercedes Benz Unimog U5000 --> 230 tyś.
SRwys Renault Midlum 280.14 --> 200 tyś.
SRwys Fiat Ducato --> 100 tyś.
SRwys Ford Ranger TDCi -->130 tyś.
GLBA/GLM
GLBM 0,4/8 Lublin III -->100 tyś.
GLBA 0,7/1 Mercedes 812 Vario --> 100 tyś.
GLBA 1,5/8 Mitsubishi Canter --> 100 tyś.
GLBA 1/2,5 Renault Mascott --> 110 tyś.
GLBA 1/6 Iveco Turbo Daily --> 100 tyś.
GLM Lublin III --> 90 tyś.
GLM Citroen Jumper --> 110 tyś.
GLM Peugot Expert --> 110 tyś.
GLM Renault Trafic --> 60 tyś.
GLM Ford Transit --> 110 tyś.
GLM Fiat Ducato --> 100 tyś.
GLM Ford Ranger --> 120 tyś.
GLM Mitshubishi Pajero 4x4 --> 100 tyś.
GLM Land Rover Defender --> 120 tyś.
GLM Volkswagen T5 --> 120 tyś.
GLM Land Rover Defender --> 120 tyś.
Przyczepy, kontenery:
- kontenery --> 80 tyś.
- przyczepki --> 60 tyś.
Kontener kwatermistrzowski
Kontener ochrony dróg oddechowych
Kontener przeciwpowodziowy
Kontener dekontaminacyjny
Kontener ratownictwa wodnego
Kontener ratownictwa chemiczno-ekologicznego
Kontener sanitarny
Kontener z pompą szlamową
Kontener zbiornik na środki gaśnicze 10m3 wody
Kontener do przewozu wody pitnej
Kontener oświetleniowy
Kontener zespół pompowy
Kontener proszkowo-pianowy
kontener wężowy
kontener gospodarczy
kontener na ciecze agresywne
Kontener skrzyniowy
Kontener sorbentowy
Kontener ze środkiem pianotwórczym 3x 1000 litrów
Przyczepka z agregatem proszkowym
Przyczepka z DWP-24
Przyczepka ratownictwa wodno-ekologicznego
Przyczepka ratownictwa chemiczno-ekologicznego
Przyczepka Ratownictwa Drogowego
Przyczepka Ratownictwa Technicznego
Przyczepka Ratownictwa Wodno-Nurkowego
Przyczepka Ratownictwa Przeciw Powodziowego
Przyczepka Ratownictwa Budowlanego
Przyczepka oddymiająca
Przyczepka z motopompą o wysokiej wydajności
Przyczepka z zaporą olejową
Przyczepka z łodzią hybrydową
Przyczepka z łodzią strażacką - aluminiową
Przyczepka z agregatem prądotwórczym
Przyczepka kwatermistrzowska
Przyczepka z agregatem piany lekkiej
Przyczepka ze skokochronem
Przyczepka Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo Ratowniczej
Przyczepka z wentylatorem
Przyczepa z pontonem
Przyczepka z sorbentem
Przyczepka oświetleniowa
Przyczepka z zaporą przeciwolejowa o długości łącznej 2000 metrów
Przyczepka ze sprężarką
Przyczepka z namiotem pneumatycznym
Przyczepka ze środkiem pianotwórczym
Przyczepka z separatorem olejowym
Przyczepa - nośnik kontenerów
Przyczepka z separatorem olejowym
Przyczepa - Mobilna komora dymowa
Przyczepka z namiotami
Reszta specjalistycznych wozów, przyczep, kontenerów jest dostępna na zamówienie. Pojazd starszego typu można nabywać po niższych cenach w dziale "Zakup pojazdów nieprodukowanych". Równocześnie zachęcamy do składania zamówień na nowe pojazdy w dziale przetargi.
Pogotowie Ratunkowe:
WV T5 -->75 tyś
Mercedes Vito --> 95 tyś.
Renault Trafic -->100 tyś.
Renault Master --> 100 tyś.
Opel Vario --> 90 tyś.
Citroen Jumper --> 90 tyś.
VW Crafter --> 100 tyś.
Mercedes Sprinter 316 CD --> 110 tyś.
Pegeout Boxer --> 110 tyś.
LSRG:
GCBAPr 12,5/80+500 MAN/Ziegler Z8 --> 500 tyś.
GCBAPr 10/60+250 FELIX 6x6 --> 450 tyś.
GCBAPr 13/70+250 Rosenbauer Panther CA-5 --> 460 tyś.
GCBAPr 6,2/72+135 Rosenbauer Panther CA-5 --> 455 tyś.
GCBAPr 6,2/72+250 Rosenbauer Panther CA-5 --> 480 tyś.
GCBAPr 13/62+225 Rosenbauer Panther CA-5 --> 460 tyś.
GCBAPr 12/55+250 CCD Eagle Six --> 420 tyś.
GCBAPr 10/60+150 Lentner Avenger --> 410 tyś.
GCBAPr 8/50+250 Mercedes Benz Actros 2746 --> 420 tyś.
GCBAPr 8/60+250 Mercedes Benz Actros 3341AK -->430 tyś.
GCBAPr 9,5/60+250 Scania R480 CB --> 480 tyś.
GCBA 5/60 MAN 19.414 -->450 tyś.
Reszta specjalistycznych pojazdów jest dostępna na zamówienie.
Sprzęt - WOPR:
Skoda Octavia --> 100 tyś.
Renault Traffic - --> 140 tyś.
Mitsubishi L200 --> 110 tyś.
Nissan Navara --> 120 tyś.
Toyota Hilux -->110 tyś.
Nissan PickUp --> 110 tyś.
Łódź Hybrydowa CORTINA --> 50 tyś.
Łódź Aluminiowa DARNES --> 40 tyś.
Ponton Motorowy --> 40 tyś.
Łódź Motorowa MARIUSZ 520 --> 40 tyś.
Ponton --> 30 tyś.
Sanie Lodowe -->10 tyś.
Kolce lodowe -->6 tyś.
Koło ratunkowe -->800 zł.
Kapoki -->800 zł.
Ubranie wodoszczelne -->1 tyś.
Maseczka reanimacyjna -->500 zł.
Koc termoizolacyjny -->35 zł.
Rzutka ratownicza -->1 tyś.
Kamizelka asekuracyjna -->1 tyś.
Flara ostrzegawcza -->500 zł.
Urządzenie wyciągowe -->2 tyś.
Torba ratownicza (wraz z tlenoterapią) -->3 tyś.
Kamizelka ratownicza, pneumatyczna -->1 tyś.
Zasobnik z liną -->1 tyś.
Lina ratownicza -->1 tyś.
Podstawowy sprzęt do nurkowania -->6 tyś.
Więcej szczegółowego sprzętu można uzyskać na zamówienie.
Reszta sprzętu ratowniczego jest wyceniana na bieżąco.
Offline